Ludzie w biurzeSzkolenia językowe

Nasza oferta obejmuje kursy języka:

  • angielskiego,
  • niemieckiego,
  • hiszpańskiego,
  • rosyjskiego,
  • włoskiego,
  • francuskiego,
  • słowackiego,
  • polskiego dla obcokrajowców.

W zależności od potrzeb jesteśmy gotowi zaspokoić Państwa potrzeby prowadząc zajęcia w zakresie:

  • języka biznesu,
  • języka technicznego,
  • języka branżowego,
  • języka ogólnego,
  • tematyki zajęć dostosowanej do potrzeb uczestników (np. bankowość, przemysł ciężki, medycyna, nowe technologie, PR, reklama, edukacja czy handel).

Na potrzeby menedżerów jak i samych uczestników kursu przeprowadzimy bieżące monitorowanie postępów słuchaczy poprzez okresowe raporty, dotyczące wiedzy oraz frekwencji uczestników.
W zależności od wymagań proponujemy:

  • zajęcia w grupach,
  • zajęcia indywidualne,
  • ofertę specjalną VIP English,
  • crash-courses.

Zajęcia w grupach — prowadzimy w tradycyjny sposób tj. w podziałach na grupy według stopnia zaawansowania. Zastosowanie tej formy pozwala na:

  • niski koszt szkolenia w przeliczeniu na pracownika,
  • lepszą motywację pracowników poprzez integracyjne walory pracy w grupie,
  • możliwość równoczesnego przeszkolenia większej ilości pracowników.
    W zależności od Państwa decyzji zajęcia takie mogą odbywać się w ramach lub poza godzinami pracy.

Zajęcia indywidualne — stanowią najwygodniejszą formę zajęć dla pracowników przy optymalnym dostosowaniu warunków współpracy dla uczestnika kursu. Mając na uwadze różnorodność preferencji i predyspozycji każdorazowo dobieramy lektora, czas, miejsce zajęć, a także sposób prowadzenia i częstotliwość spotkań.

Oferta specjalna VIP ENGLISH — stanowi ekskluzywną propozycję dla prezesów, dyrektorów i kadry zarządzającej. Wyjątkowość tej oferty to całkowita elastyczność w podejściu do słuchacza i co ważne - dogodne bo ustalane na bieżąco terminy zajęć wraz z możliwością ich odwołania w każdej chwili.

Crash-courses — to proponowana przez nas oferta kursów intensywnych, tematycznie stanowiących solidną porcję wiedzy i praktyki. Forma zajęć ustalana jest każdorazowo z klientem, najczęściej jednak zajęcia odbywają się w formie całodniowych spotkań przeprowadzanych z dużą częstotliwością np. codziennie przez cały tydzień. Słuchacze na tego typu kursach są wprost zasypywani odpowiednio przygotowaną mieszanką teorii i praktyki. Jednak wiedza podana jest w taki sposób, aby zajęcia pomimo swojej długości i intensywności nie nużyły.




Język angielskiSzkolenia biznesowe w języku obcym

W każdej dziedzinie biznesu ważne jest umiejętne posługiwanie się językiem, zarówno ojczystym jak i obcym.
Poziom znajomości języka angielskiego wśród pracowników jest wyższy z roku na rok. Często władają oni językiem na poziomie na którym tradycyjne szkolenia językowe są dla nich niewystarczające.

Szkolenia biznesowe w języku angielskim doskonale łączą nabywanie nowych umiejętności biznesowych bądź ćwiczenie już wcześniej nabytych z doskonaleniem swoich umiejętności językowych. 
Uczestnicy szkoleń znacznie chętniej wypowiadają się na tematy merytoryczne w obcym języku w trakcie szkoleń biznesowych niż na standardowych kursach językowych, kiedy wypowiedzi maja na celu raczej sprawdzanie struktur gramatyczno-językowych niż umiejętności biznesowych.
 
Państwa pracownicy są po różnych kierunkach studiów, maja różne doświadczenie. W trakcie szkolenia biznesowego uczestnicy mają możliwość nie tylko zdobywania nowej wiedzy ale również odświeżenia i pogłębienia swojej dotychczasowej wiedzy oraz zwerbalizowania jej w języku obcym. 

W trakcie każdego modułu uczestnicy zdobywają wiedzę teoretyczną jak również przekładają zdobytą wiedzą w praktykę w trakcie tak zwanych case studies, podczas których uczestnicy rozwiązują symulowane problemy biznesowe. Pod okiem lektora ćwiczą konstrukcje językowe tak by profesjonalnie, zarówno merytorycznie jak i językowo, funkcjonować w międzynarodowym środowisku korporacyjnym. 

Moduły

  1. Prezentacje
  2. Korespondencja
  3. Negocjacje
  4. Telefonowanie



LudzieProces organizacji szkolenia

Proces organizacji szkolenia w LANGUAGE ACADEMY pozwala nam zmaksymalizować pożądane efekty nauczania.

Przed rozpoczęciem szkolenia:

  • analizujemy potrzeby szkoleniowe,
  • przeprowadzamy testy diagnostyczne,
  • ustalamy podział grup,
  • opracowujemy programy nauczania dla poszczególnych grup,
  • ustalamy grafik zajęć.

W trakcie trwania szkolenia:

  • monitorujemy proces nauczania,
  • przeprowadzamy regularne testy sprawdzające,
  • badamy satysfakcję słuchaczy z prowadzonych zajęć,
  • dostarczamy miesięczne i semestralne raporty podsumowujące postępy słuchaczy.

Po zakończeniu szkolenia:

  • sporządzamy kompleksowy raport z realizacji szkolenia,
  • opracowujemy indywidualne raporty osiągnięć słuchaczy,
  • dostarczamy certyfikaty ukończenia szkolenia.



ZegarAudyt językowy

Audyt językowy to nowoczesne narzędzie służące zweryfikowaniu kompetencji językowych Państwa pracowników. Jest całkowicie niezależny od oferowanych usług językowych.

Cele i rodzaje audytu:

Audyt poziomu wiedzy – ma na celu ustalenie poziomu początkowego znajomości języka pracowników firmy przed rozpoczęciem szkolenia językowego

Audyt postępów – ma na celu weryfikację skuteczności przeprowadzanego szkolenia językowego (w trakcie lub po jego zakończeniu)

Audyt potrzeb szkoleniowych – ma na celu ustalenie w jakim kierunku powinno zmierzać szkolenie językowe aby mogło przynieść zamierzony efekt w optymalnym okresie czasu.

Audyt nowych pracowników –podczas przeprowadzanej przez Państwa rekrutacji pomagamy sprawdzić wiedzę językową przyszłych pracowników.

Po zakończonym audycie otrzymujecie Państwo raport w którym zawarte są pisemne wnioski dotyczące przeprowadzonego audytu poszczególnych osób zgodne  z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego (ESOKJ)