Szkolenia językowe
Nasza oferta obejmuje kursy języka:
- angielskiego,
- niemieckiego,
- hiszpańskiego,
- rosyjskiego,
- włoskiego,
- francuskiego,
- słowackiego,
- polskiego dla obcokrajowców.
W zależności od potrzeb jesteśmy gotowi zaspokoić Państwa potrzeby prowadząc zajęcia w zakresie:
- języka biznesu,
- języka technicznego,
- języka branżowego,
- języka ogólnego,
- tematyki zajęć dostosowanej do potrzeb uczestników (np. bankowość, przemysł ciężki, medycyna, nowe technologie, PR, reklama, edukacja czy handel).
Na potrzeby menedżerów jak i samych uczestników kursu przeprowadzimy bieżące monitorowanie postępów słuchaczy poprzez okresowe raporty, dotyczące wiedzy oraz frekwencji uczestników.
W zależności od wymagań proponujemy:
- zajęcia w grupach,
- zajęcia indywidualne,
- ofertę specjalną VIP English,
- crash-courses.
Zajęcia w grupach — prowadzimy w tradycyjny sposób tj. w podziałach na grupy według stopnia zaawansowania. Zastosowanie tej formy pozwala na:
- niski koszt szkolenia w przeliczeniu na pracownika,
- lepszą motywację pracowników poprzez integracyjne walory pracy w grupie,
- możliwość równoczesnego przeszkolenia większej ilości pracowników.
W zależności od Państwa decyzji zajęcia takie mogą odbywać się w ramach lub poza godzinami pracy.
Zajęcia indywidualne — stanowią najwygodniejszą formę zajęć dla pracowników przy optymalnym dostosowaniu warunków współpracy dla uczestnika kursu. Mając na uwadze różnorodność preferencji i predyspozycji każdorazowo dobieramy lektora, czas, miejsce zajęć, a także sposób prowadzenia i częstotliwość spotkań.
Oferta specjalna VIP ENGLISH — stanowi ekskluzywną propozycję dla prezesów, dyrektorów i kadry zarządzającej. Wyjątkowość tej oferty to całkowita elastyczność w podejściu do słuchacza i co ważne - dogodne bo ustalane na bieżąco terminy zajęć wraz z możliwością ich odwołania w każdej chwili.
Crash-courses — to proponowana przez nas oferta kursów intensywnych, tematycznie stanowiących solidną porcję wiedzy i praktyki. Forma zajęć ustalana jest każdorazowo z klientem, najczęściej jednak zajęcia odbywają się w formie całodniowych spotkań przeprowadzanych z dużą częstotliwością np. codziennie przez cały tydzień. Słuchacze na tego typu kursach są wprost zasypywani odpowiednio przygotowaną mieszanką teorii i praktyki. Jednak wiedza podana jest w taki sposób, aby zajęcia pomimo swojej długości i intensywności nie nużyły.
Szkolenia biznesowe w języku obcym
W każdej dziedzinie biznesu ważne jest umiejętne posługiwanie się językiem, zarówno ojczystym jak i obcym.
Poziom znajomości języka angielskiego wśród pracowników jest wyższy z roku na rok. Często władają oni językiem na poziomie na którym tradycyjne szkolenia językowe są dla nich niewystarczające.
Szkolenia biznesowe w języku angielskim doskonale łączą nabywanie nowych umiejętności biznesowych bądź ćwiczenie już wcześniej nabytych z doskonaleniem swoich umiejętności językowych.
Uczestnicy szkoleń znacznie chętniej wypowiadają się na tematy merytoryczne w obcym języku w trakcie szkoleń biznesowych niż na standardowych kursach językowych, kiedy wypowiedzi maja na celu raczej sprawdzanie struktur gramatyczno-językowych niż umiejętności biznesowych.
Państwa pracownicy są po różnych kierunkach studiów, maja różne doświadczenie. W trakcie szkolenia biznesowego uczestnicy mają możliwość nie tylko zdobywania nowej wiedzy ale również odświeżenia i pogłębienia swojej dotychczasowej wiedzy oraz zwerbalizowania jej w języku obcym.
W trakcie każdego modułu uczestnicy zdobywają wiedzę teoretyczną jak również przekładają zdobytą wiedzą w praktykę w trakcie tak zwanych case studies, podczas których uczestnicy rozwiązują symulowane problemy biznesowe. Pod okiem lektora ćwiczą konstrukcje językowe tak by profesjonalnie, zarówno merytorycznie jak i językowo, funkcjonować w międzynarodowym środowisku korporacyjnym.
Moduły
- Prezentacje
- Korespondencja
- Negocjacje
- Telefonowanie
Proces organizacji szkolenia
Proces organizacji szkolenia w LANGUAGE ACADEMY pozwala nam zmaksymalizować pożądane efekty nauczania.
Przed rozpoczęciem szkolenia:
- analizujemy potrzeby szkoleniowe,
- przeprowadzamy testy diagnostyczne,
- ustalamy podział grup,
- opracowujemy programy nauczania dla poszczególnych grup,
- ustalamy grafik zajęć.
W trakcie trwania szkolenia:
- monitorujemy proces nauczania,
- przeprowadzamy regularne testy sprawdzające,
- badamy satysfakcję słuchaczy z prowadzonych zajęć,
- dostarczamy miesięczne i semestralne raporty podsumowujące postępy słuchaczy.
Po zakończeniu szkolenia:
- sporządzamy kompleksowy raport z realizacji szkolenia,
- opracowujemy indywidualne raporty osiągnięć słuchaczy,
- dostarczamy certyfikaty ukończenia szkolenia.
Audyt językowy
Audyt językowy to nowoczesne narzędzie służące zweryfikowaniu kompetencji językowych Państwa pracowników. Jest całkowicie niezależny od oferowanych usług językowych.
Cele i rodzaje audytu:
Audyt poziomu wiedzy – ma na celu ustalenie poziomu początkowego znajomości języka pracowników firmy przed rozpoczęciem szkolenia językowego
Audyt postępów – ma na celu weryfikację skuteczności przeprowadzanego szkolenia językowego (w trakcie lub po jego zakończeniu)
Audyt potrzeb szkoleniowych – ma na celu ustalenie w jakim kierunku powinno zmierzać szkolenie językowe aby mogło przynieść zamierzony efekt w optymalnym okresie czasu.
Audyt nowych pracowników –podczas przeprowadzanej przez Państwa rekrutacji pomagamy sprawdzić wiedzę językową przyszłych pracowników.
Po zakończonym audycie otrzymujecie Państwo raport w którym zawarte są pisemne wnioski dotyczące przeprowadzonego audytu poszczególnych osób zgodne z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego (ESOKJ)