audyt językowy
Audyt jÄ™zykowy to nowoczesne narzÄ™dzie sÅ‚użące zweryfikowaniu kompetencji jÄ™zykowych PaÅ„stwa pracowników.
Jest całkowicie niezależny od oferowanych usług językowych.
Cele i rodzaje audytu:
Audyt poziomu wiedzy –ma na celu ustalenie poziomu poczÄ…tkowego znajomoÅ›ci jÄ™zyka pracowników firmy przed rozpoczÄ™ciem szkolenia jÄ™zykowego
Audyt postÄ™pów – ma na celu weryfikacjÄ™ skutecznoÅ›ci przeprowadzanego szkolenia jÄ™zykowego (w trakcie lub po jego zakoÅ„czeniu)
Audyt potrzeb szkoleniowych – ma na celu ustalenie w jakim kierunku powinno zmierzać szkolenie jÄ™zykowe aby mogÅ‚o przynieść zamierzony efekt w optymalnym okresie czasu.
Audyt nowych pracowników –podczas przeprowadzanej przez PaÅ„stwa rekrutacji pomagamy sprawdzić wiedzÄ™ jÄ™zykowÄ… przyszÅ‚ych pracowników.
Po zakoÅ„czonym audycie otrzymujecie PaÅ„stwo raport w którym zawarte sÄ… pisemne wnioski dotyczÄ…ce przeprowadzonego audytu poszczególnych osób zgodne z Europejskim Systemem Opisu KsztaÅ‚cenia JÄ™zykowego (ESOKJ)